Rozvoj interpretace v houslové hře na II. stupni ZUŠ
Název práce v češtině: | Rozvoj interpretace v houslové hře na II. stupni ZUŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Development of Interpretation of the Playing th Violin During the Second Level of Education at Basic Schools of Arts |
Klíčová slova: | houslová metodika, II. stupeň ZUŠ, rozvoj interpretace, hudební představivost, nonartificiální hudba, hudební improvizace |
Klíčová slova anglicky: | violin methodics, advanced level at music schools, musical imagination, non-artificial music, musical improvisation |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra hudební výchovy (41-KHV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Gabriela Kubátová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
Datum přihlášení: | 25.03.2014 |
Datum zadání: | 25.03.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 08.09.2015 09:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R408, 408, studio HV, 4. patro |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.07.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2015 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | doc. MgA. Marka Perglerová |
Předběžná náplň práce |
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj interpretace v houslové hře na II. stupni ZUŠ.
Cílem je projít různá slohová období a na vybraných skladbách u pokročilých žáků prohlubovat kvalitu reprodukčních prostředků, rozvíjet základní principy interpretačního umění a dále kreativně zpracovat nácvik jednotlivých skladeb. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The diploma thesis is focused on the development of interpretation of violin playing at the advanced level at music schools.
The aim of the thesis is to go through different periods of music development and to deepen the quality of means of reproduction and develop basic principles of interpretation in advanced students on the basis of several selected compositions. Another objective is to handle the practising process of each composition creatively. |