Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Název práce v češtině: Žák se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Pupil with special educational needs in the second primary school
Klíčová slova: speciální vzdělávání, integrace, individuální vzdělávací plán, vývojové poruchy učení, pedagogicko-psychologická poradna
Klíčová slova anglicky: special education, integration, individual education plan, learning disabilities, pedagogical-psychological counseling
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.02.2014
Datum zadání: 13.02.2014
Datum a čas obhajoby: 20.05.2015 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R217, 217, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:01.04.2015
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2015
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Marie Linková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky.
Veškeré zásadní kroky student průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům opatření děkana č. 8/2015. Přílohy č. 3 k Opatření děkana 8/2015.
Seznam odborné literatury
BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení. II, Reedukace specifických poruch učení. Vyd. 1., Brno: Masarykova univerzita, 2007, 152 s. ISBN 80-210- 3822-6
DVOŘÁK,J. Logopedický slovník. Vyd. 3., Žďár nad Sázavou: Edice Logopaedia Clinica, 2007, 252s. ISBN 978-80-902536-6-7
HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Vyd. 2., Praha: Portál, 2008, 407s. ISBN 978-80-7367-485-4
KLENKOVÁ,J., ET AL. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vyd. 1., Brno: Paido, 2008, 327s. ISBN 978-80-7315-168-3
MICHALOVÁ, Z., PEŠATOVÁ, I. Specifické poruchy učení a chování v inkluzívním prostředí základní školy. Vyd. 1., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011, 115s. ISBN 978-80-7372-815-1
PIPEKOVÁ, J. Kapitoly se speciální pedagogiky. Vyd. 2., Brno: Paido, 2006, 404s. ISBN 80-7315-120-0
POKORNÁ, V. Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti. Vyd. 1., Praha: Portál, 2010, 238s. ISBN 978-80-7367-773-2
SLOWÍK, J. Speciální pedagogika : prevence a diagnostika, terapie a poradenství, vzdělávání osob s různým postižením, člověk s handicapem a společnost. Vyd. 1., Praha: Grada, 2007, 160s. ISBN 978-80-247-1733-3
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK