Žák se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Žák se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Pupil with special educational needs in the second primary school |
Klíčová slova: | speciální vzdělávání, integrace, individuální vzdělávací plán, vývojové poruchy učení, pedagogicko-psychologická poradna |
Klíčová slova anglicky: | special education, integration, individual education plan, learning disabilities, pedagogical-psychological counseling |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 13.02.2014 |
Datum zadání: | 13.02.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 20.05.2015 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R217, 217, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.04.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.05.2015 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Marie Linková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky.
Veškeré zásadní kroky student průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům opatření děkana č. 8/2015. Přílohy č. 3 k Opatření děkana 8/2015. |
Seznam odborné literatury |
BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení. II, Reedukace specifických poruch učení. Vyd. 1., Brno: Masarykova univerzita, 2007, 152 s. ISBN 80-210- 3822-6
DVOŘÁK,J. Logopedický slovník. Vyd. 3., Žďár nad Sázavou: Edice Logopaedia Clinica, 2007, 252s. ISBN 978-80-902536-6-7 HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Vyd. 2., Praha: Portál, 2008, 407s. ISBN 978-80-7367-485-4 KLENKOVÁ,J., ET AL. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vyd. 1., Brno: Paido, 2008, 327s. ISBN 978-80-7315-168-3 MICHALOVÁ, Z., PEŠATOVÁ, I. Specifické poruchy učení a chování v inkluzívním prostředí základní školy. Vyd. 1., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011, 115s. ISBN 978-80-7372-815-1 PIPEKOVÁ, J. Kapitoly se speciální pedagogiky. Vyd. 2., Brno: Paido, 2006, 404s. ISBN 80-7315-120-0 POKORNÁ, V. Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti. Vyd. 1., Praha: Portál, 2010, 238s. ISBN 978-80-7367-773-2 SLOWÍK, J. Speciální pedagogika : prevence a diagnostika, terapie a poradenství, vzdělávání osob s různým postižením, člověk s handicapem a společnost. Vyd. 1., Praha: Grada, 2007, 160s. ISBN 978-80-247-1733-3 |