Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální síti
Název práce v češtině: Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální síti
Název v anglickém jazyce: Communication strategy of nonprofit organisation UNICEF on social networks
Klíčová slova: Neziskový sektor, marketingová komunikace, komunikační strategie, nová média, Web 2.0, UNICEF, sociální sítě, produsage, many-to-many, Facebook
Klíčová slova anglicky: Non-profit organisations, marketing communication, communication strategy, new media, Web 2.0, UNICEF, social networks, produsage, many-to-many, Facebook
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Hronová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.02.2014
Datum zadání: 12.02.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: Mgr. Zuzana Karaščáková
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se bude věnovat tématu nových médií a jejich využití v neziskovém sektoru. Konkrétně se bude jednat o neziskovou organizaci UNICEF a jejího využití nových médií jakými jsou například Twitter, Facebook, Instagram, MySpace či Tumblr.
Cílem práce je definovat základní pojmy související s daným tématem (marketingová komunikace, neziskový sektor, marketingové a komunikační možnosti neziskového sektoru, Web 2.0 a jeho propojení s neziskovým sektorem apod.) a dále ukázat, jak lze využít nových technologií a především platforem na webech 2.0 i v propagaci a zvyšování povědomí o neziskové organizaci a problémech, kterými se zabývá.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis will focus on the topic of new media and their using in the nonprofit sector. Specifically, it will be a non-profit organization UNICEF and its usage of new media such as Twitter, Facebook, Instagram, Tumblr or MySpace.
The aim of this bachelor thesis is to define the basic concepts related to this topic (marketing communication, nonprofit sector, marketing and communications possibilities of non-profit sector, Web 2.0 and its connections with NGOs etc.) and demonstrate the usage of new technologies and platforms, especially on Webs 2.0 and in promoting and raising awareness of the nonprofit organization and the issues they are dealing with.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK