Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální síti
Název práce v češtině: | Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální síti |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Communication strategy of nonprofit organisation UNICEF on social networks |
Klíčová slova: | Neziskový sektor, marketingová komunikace, komunikační strategie, nová média, Web 2.0, UNICEF, sociální sítě, produsage, many-to-many, Facebook |
Klíčová slova anglicky: | Non-profit organisations, marketing communication, communication strategy, new media, Web 2.0, UNICEF, social networks, produsage, many-to-many, Facebook |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Tereza Hronová |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 12.02.2014 |
Datum zadání: | 12.02.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 16.06.2015 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1. |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.06.2015 |
Oponenti: | Mgr. Zuzana Karaščáková |
Kontrola URKUND: |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce se bude věnovat tématu nových médií a jejich využití v neziskovém sektoru. Konkrétně se bude jednat o neziskovou organizaci UNICEF a jejího využití nových médií jakými jsou například Twitter, Facebook, Instagram, MySpace či Tumblr.
Cílem práce je definovat základní pojmy související s daným tématem (marketingová komunikace, neziskový sektor, marketingové a komunikační možnosti neziskového sektoru, Web 2.0 a jeho propojení s neziskovým sektorem apod.) a dále ukázat, jak lze využít nových technologií a především platforem na webech 2.0 i v propagaci a zvyšování povědomí o neziskové organizaci a problémech, kterými se zabývá. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This bachelor thesis will focus on the topic of new media and their using in the nonprofit sector. Specifically, it will be a non-profit organization UNICEF and its usage of new media such as Twitter, Facebook, Instagram, Tumblr or MySpace.
The aim of this bachelor thesis is to define the basic concepts related to this topic (marketing communication, nonprofit sector, marketing and communications possibilities of non-profit sector, Web 2.0 and its connections with NGOs etc.) and demonstrate the usage of new technologies and platforms, especially on Webs 2.0 and in promoting and raising awareness of the nonprofit organization and the issues they are dealing with. |