Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka
Název práce v češtině: Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka
Název v anglickém jazyce: Use of information and communication technologies in English language teaching
Klíčová slova: Informační a komunikační technologie, počítače, internet, online vzdělávání, elektronická komunikace, blogosféra.
Klíčová slova anglicky: Information and communication technologies, computers, the Internet, online education, e-mail, blogosphere.
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.02.2014
Datum zadání: 12.02.2014
Datum a čas obhajoby: 16.05.2016 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R217, 217, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:13.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 16.05.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce se snaží nastínit efektivní využití ICT ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se zejména na elektronickou komunikaci, internetové telefonování a vlastnosti blogosféry. Cílem této práce je pomocí dotazníku a datové analýzy zjistit postoje žáků k výuce anglického jazyka na SOŠ a SOU Hořovice, jejich dosavadní zkušenosti s elektronickou komunikací, oblíbené a neoblíbené aktivity při výuce anglického jazyka a jejich názor na využití internetového telefonu a elektronické komunikace ve výuce anglického jazyka. Možnost využití elektronické komunikace a internetového telefonování ve výuce anglického jazyka je zrealizována jako projekt.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This presented diploma thesis provides basic outline of information and communication technologies and possibilities of their use with respect to English language teaching. This thesis tries to outline effective use of ICT in English language teaching and focuses mainly on electronic communication, the Internet calling and features of blogging. The aim of the thesis is to find out pupils’attitudes towards English language teaching at Secondary Vocational School in Hořovice, their previous experience with electronic communication, their preferred and dispreferred activities during English language teaching and finally their opinion on using the Internet calling and e-mail by means of a questionnaire and data analysis. Possibility of using electronic communication and calling via the Internet in English language teaching is realized as a project.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK