Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do základních škol v Libereckém kraji
Název práce v češtině: Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do základních škol v Libereckém kraji
Název v anglickém jazyce: Integration of pupils with communication disorders at primary schools in Liberec region
Klíčová slova: Integrace, inkluze, školní věk, školní zralost, narušená komunikační schopnost, vývojová dysfázie.
Klíčová slova anglicky: Integration, inclusion, school age, school maturity, communicative disability, developmental dysphasia.
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 21.01.2014
Datum zadání: 21.01.2014
Datum a čas obhajoby: 27.05.2015 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:10.04.2015
Datum proběhlé obhajoby: 27.05.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: prof. PhDr. Jan Šiška, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá tématem integrace žáků s narušenou komunikační schopností do základních škol. Speciálně se zaměřuje na děti se specificky narušeným vývojem řeči. Teoretická část předkládá otázky integrace, školní zralosti a narušené komunikační schopnosti. Praktická část obsahuje 3 kazuistiky žáků s vývojovou dysfázií. Cílem práce je zjistit, jaké podmínky jsou pro žáky s vývojovou dysfázií ve škole vytvořeny. Důležitým bodem je interakce mezi žákem s vývojovou dysfázií a jeho spolužáky. Realizovaný výzkum je kvalitativní.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis deals with theme integration of pupils with communicative disability at primary schools. Especially it focuses on children with specific language impairment. Theoretical part submits questions of integration, school maturity, communicative disability. Empirical part contains three casuistries pupils with developmental dysphasia. Aim of thesis finds out, which conditions are formed for pupils with developmental dysphasia at the school. Important item is interaction between pupil with developmental dysphasia and his classmates. The research is based on qualitative methods.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK