Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hudba v české reklamě z pohledu jejích tvůrců
Název práce v češtině: Hudba v české reklamě z pohledu jejích tvůrců
Název v anglickém jazyce: Music in Czech commercials from the perspective of their creators
Klíčová slova: hudba, reklama, hudba v reklamě, skladatel, reklamní agentura
Klíčová slova anglicky: music, advertising, music in advertising, composer, advertising agency
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Matěj Kratochvíl, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 23.12.2013
Datum zadání: 23.12.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Zita Skořepová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK