Using yaPOSH for CTF team behaviour
Název práce v češtině: | Specifikace týmového chování pro CTF pomocí yaPOSHe |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Using yaPOSH for CTF team behaviour |
Klíčová slova: | team behaviour, coordination, artificial intelligence, yaPOSH, CTF, Unreal Tournament 2004 |
Klíčová slova anglicky: | team behaviour, coordination, artificial intelligence, yaPOSH, CTF, Unreal Tournament 2004 |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Michal Bída, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 06.12.2013 |
Datum zadání: | 16.12.2013 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 12.02.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 04.09.2014 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.07.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2014 |
Oponenti: | Mgr. Branislav Bošanský |
Zásady pro vypracování |
The goal of this thesis is to evaluate yaPOSH reactive planner in the terms of suitability for the team behaviour specification. The team behaviour will be developed in the domain of capture the flag (CTF) in first person shooter game Unreal Tournament 2004. Secondary goal is to analyze the resulting behaviour and to evaluate the behaviour against other CTF agents made for Unreal Tournament 2004 game. |
Seznam odborné literatury |
1) Gemrot, J., Kadlec, R., Bida, M., Burkert, O., Pibil, R., Havlicek, J., Zemcak, L., Simlovic, J., Vansa, R., Stolba, M., Plch, T., Brom C. Pogamut 3 Can Assist Developers in Building AI (Not Only) for Their Videogame Agents. In: Agents for Games and Simulations, LNCS 5920, Springer, pp. 1--15. (2009)
2) Bryson, J.J.: Intelligence by Design: Principles of Modularity and Coordination for Engineering Complex Adaptive Agents. PhD thesis, Massachusetts Institute of Technology (2001) 3) Champandard, A.J.: AI Game Development, New Riders Games, 2003 4) Rabin. S. (eds.): AI Game Programming Wisdom series 5) DeLoura, M. (eds.): Game Programming Gems series 6) Tuma, V.: Role komunikace v týmově orientovaných FPS hrách. Bakalářská práce. MFF, UK, 2013. |