Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingové strategie časopisu Respekt
Název práce v češtině: Marketingové strategie časopisu Respekt
Název v anglickém jazyce: Marketing strategies of the journal Respect
Klíčová slova: Marketing, strategie, reklama, propagace, Respekt
Klíčová slova anglicky: Marketing, strategy, advertising, promotion, Respekt
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Zdeněk Křížek
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 28.11.2013
Datum zadání: 28.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2015
Datum proběhlé obhajoby: 13.02.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: doc. Ing. Inna Čábelková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá reklamními kampaněmi časopisu Respekt a jejich vlivem na cílové publikum. Práce bude obsahovat vymezení klíčových pojmů, postupy vytváření marketingových kampaní či výzkum jejich účinnosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis deals with marketing campaigns of the journal Respekt and their impact on target audience. In the thesis will be included definition of key concepts, methods of the creating marketing campaigns or research of their effectuality.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK