Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Generátor karetních her
Název práce v češtině: Generátor karetních her
Název v anglickém jazyce: Card games generator
Klíčová slova: obecná karetní hra, minimax, síť, překladač
Klíčová slova anglicky: generic card game, minimax, network, compiler
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 18.11.2013
Datum zadání: 18.11.2013
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.11.2013
Datum a čas obhajoby: 04.09.2014 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.07.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:28.07.2014
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2014
Oponenti: doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh a implementace programu, který by umožnil vytvářet karetní hry, ve kterých se hráči střídají v jednotlivých tazích. Program bude obsahovat grafické uživatelské rozhraní, ve kterém si uživatel načte obrázky karet, nastaví jim parametry, nastaví si vzhled výsledné hry a zadá pravidla hry. Součástí práce je vytvoření jazyka pro zadávání pravidel. K takto vytvořeným hrám program bude obsahovat umělou inteligenci a bude možné hru hrát po síti. Umělou inteligenci si bude moci uživatel napsat sám nebo využít připravenou univerzální umělou inteligenci. Program bude vytvořen v jazyce Java.
Seznam odborné literatury
http://ktiml.mff.cuni.cz/~bartak/automaty/lectures/all_lectures.pdf
S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence. A Modern Approach
V. Mařík, O. Štěpánková, J. Lažanský (eds.): Umělá inteligence
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK