Generátor karetních her
Název práce v češtině: | Generátor karetních her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Card games generator |
Klíčová slova: | obecná karetní hra, minimax, síť, překladač |
Klíčová slova anglicky: | generic card game, minimax, network, compiler |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 18.11.2013 |
Datum zadání: | 18.11.2013 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 27.11.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 04.09.2014 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.07.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 28.07.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2014 |
Oponenti: | doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je návrh a implementace programu, který by umožnil vytvářet karetní hry, ve kterých se hráči střídají v jednotlivých tazích. Program bude obsahovat grafické uživatelské rozhraní, ve kterém si uživatel načte obrázky karet, nastaví jim parametry, nastaví si vzhled výsledné hry a zadá pravidla hry. Součástí práce je vytvoření jazyka pro zadávání pravidel. K takto vytvořeným hrám program bude obsahovat umělou inteligenci a bude možné hru hrát po síti. Umělou inteligenci si bude moci uživatel napsat sám nebo využít připravenou univerzální umělou inteligenci. Program bude vytvořen v jazyce Java.
|
Seznam odborné literatury |
http://ktiml.mff.cuni.cz/~bartak/automaty/lectures/all_lectures.pdf
S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence. A Modern Approach V. Mařík, O. Štěpánková, J. Lažanský (eds.): Umělá inteligence |