Využívání geolokačních služeb v ČR
Název práce v češtině: | Využívání geolokačních služeb v ČR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Geolocation services in Czech Republic |
Klíčová slova: | online marketing, LBS aplikace, location-based aplikace, geolokace, sociální sítě, chytré mobilní telefony, Foursquare, Swarm |
Klíčová slova anglicky: | online marketing, LBS applications, location-based applications, geolocation, social networks, smartphones, Foursquare, Swarm |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.05.2014 |
Datum zadání: | 17.05.2014 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 09.07.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 01.02.2016 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.02.2016 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Jakub Fiala |
Zásady pro vypracování |
Osnova: 1) Úvod 2) Nové trendy v marketingu 3) Geolokační marketing 4) Porovnání ČR a zahraničí 5) Analýza vybraných podniků inzerujících prostřednictvím geolokační sítě 6) Závěr Anotace: Cílem bakalářské práce Využívání geolokačních služeb v ČR je dokázat užitečnost využívání nových médií v marketingu a popřípadě přijít na jistá zlepšení a ze zjištěných poznatků vygenerovat vhodná doporučení. Práce se se zaměří na nové trendy v oblasti marketingu s důrazem na LBS aplikace a geolokační sociální sítě typu Google Places, Forsquare, apod. Větší pozornost bude kladena zejména na geolokační marketing v ČR, avšak s mírným porovnáním se situací v zahraničí. Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
BREJLOVÁ, Iva. Mobilní marketing jinak: Inspirace z geolokační reklamy. Www.tyinternety.cz [online]. 2012 [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: http://2012/02/24/clanek/mobilni-marketing-jinak-inspirace-z-geolokacni-reklamy/ GALLO, Carmine. The power of Foursquare: 7 innovative ways to get your customers to check in wherever they are. New York: McGraw-Hill, c2012, viii, 264 p. ISBN 00-717-7317-7. KAŠPÁREK, Ondřej. Služba Foursquare reprezentující fenomén mobilních sociálních sítí založených na lokalizaci optikou teorií Nových médií. Brno, 2012. Dostupné z: http://is.muni.cz/th/333346/fss_b/BP_-_Sluzba_Foursquare_reprezentujici_fenomen_mobilnich_socialnich_siti_zalozenych_na_lokalizaci_optikou_teorii_Novych_medii_-_Ondrej_Kasparek.pdf. Bakalářská práce. Masarykova univerzita. PEDIAČ, Jakub. Sociální médiá v destinačním marketingu: Social media in destination marketing. Brno, 2013. Dostupné z: http://is.muni.cz/th/348991/esf_b/Bakalarska_praca_-_Pediac.pdf?zpet=https:%2F%2Ftheses.cz%2Fvyhledavani%2F%3Fsearch%3Dfoursquare%26start%3D1. Bakalářská práce. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8. STROUT, Aaron a Mike SCHNEIDER. Location-based marketing for dummies: 7 innovative ways to get your customers to check in wherever they are. Hoboken, NJ: John Wiley, 2011, xix, 262 p. --For dummies. ISBN 978-111-8132-067. ŠEVČÍK, Viktor. Geolokace. Www.reklamavtelefonu.cz [online]. 2012 [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: http://www.reklamavtelefonu.cz/geolokace/ Welcome to foursquare. Foursquare.com [cit. 2014-05-27]. Dostupné z: https://foursquare.com/signup/?source=logged_out_homepage |