Teambuildingové programy v ČR
Název práce v češtině: | Teambuildingové programy v ČR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teambuilding programs in CR |
Klíčová slova: | stručná historie, pojem, agentury, nabídka programů, konkurenční boj |
Klíčová slova anglicky: | brief history, term, agencies, supply of programs, competition |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 17.09.2013 |
Datum zadání: | 17.09.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 13.05.2014 13:30 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.04.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 23.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.05.2014 |
Oponenti: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Cíle práce: Cílem práce je zjištění a prezentace charakteristických rysů a trendů českého trhu v oblasti nabídky teambuildingových programů a následný návrh jejich zlepšení.
Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita PESTLE analýza, analýza konkurence v podobě upraveného Porterova modelu pěti sil a následně SWOT analýza. Vybraný vzorek dvaceti českých teambuildingových agentur byl vybrán podle pořadí internetových stránek agentur na internetových vyhledávačích. Tři podrobně zkoumané agentury byly ze vzorku vybrány na základě vlastních stanovených kritérií. Průběh a výsledky těchto analýz byly konzultovány s odborníky na danou problematiku formou neformálních rozhovorů. Výsledky: Poukazují na typické silné a slabé stránky českých agentur a příležitosti a hrozby v českém prostředí v oblasti teambuildingových agentur a jimi nabízených programů a na některé možnosti, jak příležitostí využít a vyvarovat se možných hrozeb. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Goals: The goal of this bachelor's thesis is to discover and present the recent trends and characteristics of the Czech market in the field of teambuilding programs and a following suggestion about how to improve them.
Methods: For writing this thesis was used the PESTLE analysis, then the analysis of potential rivals in form of modified Porter’s five forces model and later the SWOT analysis. The chosen sample of the twenty Czech teambuilding agencies was selected on behalf of the rank of the agencie’s internet pages in some well known internet search engines. The three agencies, which were examined in detail, were selected from the representative sample with the help of criteria of own design. The writing and the outcomes of the analyses were consulted with professionals in form of informal interviews. Results: Show us the typical strengths and weaknesses of the Czech agencies and the opportunities and threats of the Czech environment in the field of teambuilding. They also show possibilities how to utilize the possible opportunities for our advantage and how to avoid the threats. |