Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Teambuildingové programy v ČR
Název práce v češtině: Teambuildingové programy v ČR
Název v anglickém jazyce: Teambuilding programs in CR
Klíčová slova: stručná historie, pojem, agentury, nabídka programů, konkurenční boj
Klíčová slova anglicky: brief history, term, agencies, supply of programs, competition
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.09.2013
Datum zadání: 17.09.2013
Datum a čas obhajoby: 13.05.2014 13:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:23.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:23.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 13.05.2014
Oponenti: Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cíle práce: Cílem práce je zjištění a prezentace charakteristických rysů a trendů českého trhu v oblasti nabídky teambuildingových programů a následný návrh jejich zlepšení.

Metody řešení: Pro řešení této práce byla použita PESTLE analýza, analýza konkurence v podobě upraveného Porterova modelu pěti sil a následně SWOT analýza. Vybraný vzorek dvaceti českých teambuildingových agentur byl vybrán podle pořadí internetových stránek agentur na internetových vyhledávačích. Tři podrobně zkoumané agentury byly ze vzorku vybrány na základě vlastních stanovených kritérií. Průběh a výsledky těchto analýz byly konzultovány s odborníky na danou problematiku formou neformálních rozhovorů.

Výsledky: Poukazují na typické silné a slabé stránky českých agentur a příležitosti a hrozby v českém prostředí v oblasti teambuildingových agentur a jimi nabízených programů a na některé možnosti, jak příležitostí využít a vyvarovat se možných hrozeb.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Goals: The goal of this bachelor's thesis is to discover and present the recent trends and characteristics of the Czech market in the field of teambuilding programs and a following suggestion about how to improve them.

Methods: For writing this thesis was used the PESTLE analysis, then the analysis of potential rivals in form of modified Porter’s five forces model and later the SWOT analysis. The chosen sample of the twenty Czech teambuilding agencies was selected on behalf of the rank of the agencie’s internet pages in some well known internet search engines. The three agencies, which were examined in detail, were selected from the representative sample with the help of criteria of own design. The writing and the outcomes of the analyses were consulted with professionals in form of informal interviews.

Results: Show us the typical strengths and weaknesses of the Czech agencies and the opportunities and threats of the Czech environment in the field of teambuilding. They also show possibilities how to utilize the possible opportunities for our advantage and how to avoid the threats.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK