Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy
Název práce v češtině: | Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing of selected Czech football league clubs |
Klíčová slova: | Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbal |
Klíčová slova anglicky: | Sports marketing, marketing mix, marketing communications, marketing strategy, positional analysis, football |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 30.08.2013 |
Datum zadání: | 30.08.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 09.05.2014 11:10 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.04.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 18.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.05.2014 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
-analýza ekonomiky
-analýza marketingu |
Předběžná náplň práce |
Diplomová práce je zaměřena na zpracování tématu zhodnocení a komparace marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a návrhy na jejich případné vylepšení. Práce je podložena informacemi nejen ze sekundárních dat, ale také z nestrukturovaných rozhovorů se zástupci klubů a dotazníkového šetření, provedeným u příznivců jednotlivých klubů. Získaná data jsou hodnocena a analyzována pomocí metod jako je PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil a slouží k prozkoumání a navržení případných opatření a způsobů, které povedou ke zlepšení a zefektivnění marketingové činnosti vybraných klubů, především v souvislosti s používáním nástrojů marketingového mixu a především marketingové komunikace klubů. Práce se také zabývá komparací jednotlivých klubů a jejich rozdílných marketingových strategií.
Pro práci jsou zvoleny tyto tři kluby - FK TJ Štěchovice, TJ Jiskra Domažlice a SK Horní Měcholupy. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The thesis deals with the evaluation and comparison of selected marketing activities of football clubs operating in the Czech fotball league and it also proposes suggestions for possible improvements. The work uses not only secondary data, but also unstructured interviews with clubs representatives and a questionnaire survey carried out by supporters of individual clubs. The data are evaluated and analyzed using methods such as PEST analysis , SWOT analysis , Porter's analysis of competitive forces. It serves as a tool to examine and to propose possible measures and methods that may improve and streamline marketing activities of selected clubs , especially in connection with the use of marketing mix and, above all, with marketing communications of the clubs. The work also focuses on the comparison of individual clubs and their different marketing strategies.
Three clubs are chosen for this thesis - FK TJ Štěchovice, TJ Jiskra Domažlice and SK Horní Měcholupy. |