Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Zprávičky - zpravodajství na dětském kanálu České televize ČT: D
Název práce v češtině: Zprávičky - zpravodajství na dětském kanálu České televize ČT: D
Název v anglickém jazyce: Kids news - Czech television children chanel ČT: D newscat
Klíčová slova: Zprávičky, Déčko, ČT:D, zpravodajství, veřejnoprávní, televize, dětské, Česká televize, CBBC, KiKA, evropské
Klíčová slova anglicky: News, Decko, ČT:D, public, television, kids, children, report, Czech television, CBBC, KiKA, european
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Radim Wolák
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.08.2013
Datum zadání: 01.08.2013
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: PhDr. Mgr. Tereza Šírová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá pořadem pro děti Zprávičky a zpravodajstvím pro děti na veřejnoprávním kanálu ČT:D, který vysílá od srpna 2013. V rámci jednotlivých kapitol jsou představeny veřejnoprávní televize v Evropě a jejich dětské zpravodajství.
Součástí práce jsou dva výzkumy, kvantitativní obsahová analýza Zpráviček v rozmezí dvou měsíců – říjen až listopad 2013 a kvalitativní výzkum provedený formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty zastupujícími cílovou skupinu diváků kanálu ČT:D.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with programs for children and news for children on public channel ČT: D, which broadcasts from August 2013. Individual chapters are focused on public TV in Europe, and their children's news. Children´s news are set in a European context of children's shows. The thesis includes two studies, quantitative content analysis of show Zprávičky within two months - from October to November 2013, and qualitative research through in-depth interviews with ten respondents representing the target audience of channel ČT:D.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK