Mediální obraz programů politických stran KDU-ČSL, SPOZ, Suverenity a Strany zelených po volbách do PS PČR 2010
Název práce v češtině:
Mediální obraz programů politických stran KDU-ČSL, SPOZ, Suverenity a Strany zelených po volbách do PS PČR 2010
Název v anglickém jazyce:
Media image of party KDU-ČSL, SPOZ, Suverenity and SZ after the elections to the PS PČR 2010
Klíčová slova:
Křesťanská a demokratická unie – Československá strana lidová, Strana zelených, Strana práv občanů Zemanovci, Suverenita, politický program, Česká tisková kancelář, Česká televize, Český rozhlas, média veřejné služby.
Klíčová slova anglicky:
Christian and Democratic Union – Czechoslovak People's Party, Green Party, Party of Civic Rights – Zemanovci, Sovereignty, political program, Czech News Agency, Czech Television, Czech Radio, public service media.
Diplomová práce si klade za cíl představit a analyzovat mediální obraz politických programů stran KDU-ČSL, Strany práv občanů Zemanovci, Suverenity a Strany zelených po volbách v roce 2010 v médiích veřejné služby – České tiskové kanceláři, České televize a Českého rozhlasu. Impulsem k vypracování práce je autorův předpoklad o nerovnoměrném mediálním prostoru věnovaného programům parlamentních stran a ostatních stran, jejichž celostátní výsledky v parlamentních volbách překročily hranici 1,5 % hlasů a měly právo na státní příspěvek. Autor bude ve vybraných médiích od roku 2010 zkoumat četnost a formu prezentace politických programů výše uvedených stran. Předpokládanou nedílnou součástí práce bude i hledání možného zvýšení/poklesu věnovaného prostoru čtyřem stranám před a po krajských a senátních volbách v roce 2012.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis aim is to present and analyze the media image of political programs of the parties KDU-CSL, Party of Civic Rights – Zemanovci, Sovereignty and Green Party after parliamentary elections in 2010 in the public media service - Czech Press Agency, Czech Television and Czech Radio. The impulse for the development of the work is the author's assumption of unequal media space devoted to programs of parliamentary parties and other parties whose national results from the parliamentary elections exceeded 1,5 % of the votes and had the right to state financial contribution. Author will be searching in selected media above from year 2010 the frequency and the form of presentation of political programs. An assumed integral part of the work will be searching for a possible increase/decrease of the media space dedicated to the four parties before and after the regional and Senate elections in 2012.