Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Srovnání bulvárních trendů českých deníků Blesk a Aha! v letech 2006-2012
Název práce v češtině: Srovnání bulvárních trendů českých deníků Blesk a Aha! v letech 2006-2012
Název v anglickém jazyce: Comparison of tabloidization trends of czech journals Blesk and Aha! in 2006-2012
Klíčová slova: Bulvární trendy, bulvarizace, obsahová analýza, případová studie, české bulvární deníky, Blesk, Aha!, Lidové noviny, Václav Havel
Klíčová slova anglicky: Tabloid trends, tabloidization, content analysis, case study, Czech tabloid press, Blesk, Aha!, Lidové noviny, Václav Havel
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vlastimil Nečas, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.07.2013
Datum zadání: 15.07.2013
Datum a čas obhajoby: 24.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:06.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2014
Oponenti: PhDr. Radim Wolák
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce pojednává o bulvárních trendech ve dvou českých bulvárních denících Blesk a Aha! za období 2006 až 2012. Jedním z cílů je srovnat míru bulvarizace a směřování bulvárních trendů v čase. Prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy práce rozkrývá bulvární charakteristiky českých bulvárních deníků a zkoumá, zda se podle daných rysů mění v průběhu času. Kvantitativní část výzkumu je doplněna kvalitativní studií, která srovnává bulvární trendy v seriózním a bulvárním tisku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This diploma thesis focuses on tabloid trends of two Czech tabloids Blesk and Aha! in the period of 2006-2012. One of the goals is to compare the degree of tabloidization and tabloid trends in both daily press through time. The study clarifies and defines tabloid features and how they change in time through quantitative content analysis. The quantitative part is completed with qualitative case study which compares the tabloid aspects in tabloid press and broadsheet.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK