Prostředí katolické církve v Čechách je velmi specifické a specifické jsou i kanál, kterými komunikuje. V českém prostředí se vyskytuje mnoho významných osobností katolické církve, k jejichž názoru se veřejnost upíná. Ve své práci se zaměřím na vybrané osobnosti, jejichž názor se podílí na utváření veřejného mínění a image katolické církve u nás. Pokusím se odpovědět na základní otázky této problematiky a popíši způsoby, jakými způsoby dané osobnosti používají sociální sítě i jiná média. Popíši také stěžejní témata, kterými se zabývají. Zmapuji jak online, tak mediální prostředí, a to pomocí kvantitativní i kvalitativní analýzy. Zaměřím se na období mezi lety 2011 až 2013.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
I expect to analyse the nature of personae, that take part in the creation of the image of the Catholic Church as well as the events that influence it. At the end of my thesis, I expect to be able to tell, what the state of the communication activities of the Cathoilc Church is at the moment.