Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikace filmového turismu hlavního města Prahy 2000-2013
Název práce v češtině: Komunikace filmového turismu hlavního města Prahy 2000-2013
Název v anglickém jazyce: Communication of film tourism in Prague 2000-2013
Klíčová slova: Filmový turismus, Praha, marketing cestovního ruchu, marketing destinace, filmový průmysl, filmové pobídky
Klíčová slova anglicky: Film tourism, Prague, tourism marketing, film industry, destination marketing, film incentives
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Nora Dolanská
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.07.2013
Datum zadání: 09.07.2013
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Oponenti: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Popis vývoje komunikace filmového turismu v Praze od počátku nového milénia, kdy byla Praha magnetem pro zahraniční produkce, přes úpadek filmového turismu mezi lety 2005 - 2009 až k obnovení zájmu po roce 2010. Práce se bude zaměřovat na filmové pobídky a na komunikaci cílenou jak na filmové produkce, tak na filmové turisty.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Description of the development of film tourism in Prague since the beginning of the new millennium, when Prague was a magnet for foreign production, through the decline of film tourism between the years 2005 - 2009 to re-gain the interest ater the year 2010. Thesis focuses on the film incentives and communication targeted both at film productions and film tourists.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK