Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Název práce v češtině: Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Název v anglickém jazyce: Analysis of the marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present
Klíčová slova: Marketingová komunikace veletrhu, město Havlíčkův Brod, Podzimní knižní veletrh, vývoj marketingové komunikace, SWOT analýza knižního veletrhu, výstava a veletrh
Klíčová slova anglicky: Marketing communication of a fair, city of Havlíčkův Brod, Autumn Book Fair, development of marketing communication, SWOT analysis of the book fair, exhibition and fair
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.07.2013
Datum zadání: 09.07.2013
Datum a čas obhajoby: 16.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Oponenti: doc. PhDr. Karol Orban, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Podzimní knižní veletrh v Havlíčkově Brodě se koná od roku 1991. Jedná se o nejstarší a, po pražském Světu knihy, druhý největší český knižní veletrh. Jeho dřívějším posláním bylo zprostředkování kontaktů mezi knihkupci, nakladateli a autory s cílem uzavírání kontraktů. Dnes je již veletrh otevřenější vůči veřejnosti, a to za účelem zvýšení knižní kultury a zájmu veřejnosti o četbu. Proto jsou dnes součástí veletrhu i autorská čtení, doprovodné výstavy, literární soutěže aj. Mým úkolem je postihnout vývoj komunikace a jednotlivých komunikačních kanálů veletrhu, zhodnotit je, popřípadě navrhnout jiné možné komunikační cesty, které by vedly k efektivnějšímu oslovení cílových skupin. Součástí práce bude také komparativní analýza s Ostravským knižním veletrhem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod is held from 1991. It is the oldest and after Book World Prague the second biggest Czech’s book fair. His earlier mission was mediate contacts among booksellers, publishers and authors with the aim to make contracts. Nowadays is fair more open to public because of increasing book culture and interest in reading. Therefore there are, as part of the fair, author reading, accompanying exhibition, literary competition ect. My aim is to describe the development of communication and particular communication’s channels of fair, evaluate them or suggest another possible communication’s channels, which would lead to the effective salutation of target group. Part of the thesis will be also comparative analysis with Ostrava’s Book Fair.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK