Komunikace společenské organizace Mensa ČR
Název práce v češtině: | Komunikace společenské organizace Mensa ČR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The Communication of Mensa ČR Organization |
Klíčová slova: | Nadané děti, interní komunikace, public relations, Mensa, nezisková organizace, výzkum |
Klíčová slova anglicky: | Gifted children, internal communication, public relations, Mensa, non-profit organization, research |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 02.07.2013 |
Datum zadání: | 02.07.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 16.06.2014 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.05.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.06.2014 |
Oponenti: | Ing. Ondřej Obluk |
Kontrola URKUND: |
Předběžná náplň práce |
Ve své bakalářské práci se budu zabývat komunikačními aktivitami společenské organizace Mensa ČR. Věnovat se budu zejména jednotlivým částem komunikačního mixu s akcentem na online komunikaci, event marketing a tištěný časopis organizace a jeho vývoj. Pokusím se též vymezit témata, která komunikaci Mensy ČR dominují, najít specifické znaky a odlišnosti této komunikace a zjistit, jak se v komunikaci organizace projevují její hodnoty a vize. Součástí práce bude i on-line výzkum mezi členy Mensy, soustředící se na jejich vnímání komunikace zmíněné organizace.
Samotným cílem práce je zmapovat komunikaci organizace, zjistit jak ji vnímají sami její členové a navrhnout možná doporučení do budoucna. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
In my bachelor thesis I will deal with communication activities of Mensa Czech Republic organization. I will pay attention to individual parts of the communication mix with emphasis on online communication, event marketing and printed magazine for members and it´s development. I will also try to define what topics are dominant in the communication of Mensa ČR, find specifics and differences of the communication and find out how Mensa ČR´s values and visions are reflected in organizations´ communication. Part of the work will be devoted to research focused on the perception of organizations’ communication among it´s members.
The aim of the thesis is to chart the communication of the Mensa ČR organization, find out how it is perceived by it´s members and provide communication recommendations for the organization. |