Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikace společenské organizace Mensa ČR
Název práce v češtině: Komunikace společenské organizace Mensa ČR
Název v anglickém jazyce: The Communication of Mensa ČR Organization
Klíčová slova: Nadané děti, interní komunikace, public relations, Mensa, nezisková organizace, výzkum
Klíčová slova anglicky: Gifted children, internal communication, public relations, Mensa, non-profit organization, research
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.07.2013
Datum zadání: 02.07.2013
Datum a čas obhajoby: 16.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Oponenti: Ing. Ondřej Obluk
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Ve své bakalářské práci se budu zabývat komunikačními aktivitami společenské organizace Mensa ČR. Věnovat se budu zejména jednotlivým částem komunikačního mixu s akcentem na online komunikaci, event marketing a tištěný časopis organizace a jeho vývoj. Pokusím se též vymezit témata, která komunikaci Mensy ČR dominují, najít specifické znaky a odlišnosti této komunikace a zjistit, jak se v komunikaci organizace projevují její hodnoty a vize. Součástí práce bude i on-line výzkum mezi členy Mensy, soustředící se na jejich vnímání komunikace zmíněné organizace.
Samotným cílem práce je zmapovat komunikaci organizace, zjistit jak ji vnímají sami její členové a navrhnout možná doporučení do budoucna.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In my bachelor thesis I will deal with communication activities of Mensa Czech Republic organization. I will pay attention to individual parts of the communication mix with emphasis on online communication, event marketing and printed magazine for members and it´s development. I will also try to define what topics are dominant in the communication of Mensa ČR, find specifics and differences of the communication and find out how Mensa ČR´s values ​​and visions are reflected in organizations´ communication. Part of the work will be devoted to research focused on the perception of organizations’ communication among it´s members.
The aim of the thesis is to chart the communication of the Mensa ČR organization, find out how it is perceived by it´s members and provide communication recommendations for the organization.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK