Magazín Bel Mondo a jeho místo na mediálním trhu
Název práce v češtině: | Magazín Bel Mondo a jeho místo na mediálním trhu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Bel Mondo magazine and its place on the media market |
Klíčová slova: | magazín, lifestylový magazín, měsíčník, mediální trh, konkurence, vydavatelství, |
Klíčová slova anglicky: | magazine, lifestyle magazine, monthly, media market, competition, publishing house, |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra žurnalistiky (23-KZ) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Barbora Osvaldová |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 27.06.2013 |
Datum zadání: | 27.06.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2014 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.05.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2014 |
Oponenti: | Mgr. Radim Kopáč |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce Magazín Bel Mondo a jeho místo na mediálním trhu si klade za cíl představit magazín Bel Mondo, který vycházel od listopadu 2012 do prosince 2013.
Práce je složena ze čtyř základních částí. První se věnuje vzniku magazínu, jeho obsahu a designu, rovněž se dotkne online prezentace Bel Monda. Zároveň bude v první části rozebrán vztah Bel Monda a inzerce. Druhá část se zabývá vztahem k magazínu Respekt a vydavatelství Economia. Rovněž zohledňuje události, ke kterým v Economii došlo během posledních dvou let, jako jeden z možných faktorů, vedoucích ke konci magazínu. Třetí část reflektuje přijetí magazínu prostřednictvím reakcí čtenářů, doplněných komparací prodaných výtisků. Magazín dále porovnám se stávajícími lifestylovými magazíny na českém mediálním trhu a jeho místo se pokusím přesněji určit pomocí eseje Kam směřují časopisy a lifestylové magazíny. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Bachelors thesis Bel Mondo magazine and its place on media market aims to introduce the Bel Mondo magazine, that was published from November 2012 to December 2013.
Thesis is comprised of four main parts. The first is focused on the conception of the magazine, its content and design and will also introduce the online presentation of Bel Mondo. Furthemore, the first part will consider the advertising in the magazine. The second part focuses on the relationship between Bel Mondo, Respekt and Economia and will take into consideration the changes that occured in the Economia publishing house in the last two years as a possible culprit in magazine’s cancellation. The third part reflects the acceptance of the magazine through readers‘ reactions and comparing sales figures. I aim to compare the magazine to other lifestyle magazines in the czech media and to further specify its place on it, I will consider the essay Kam směřují časopisy a lifestylové magazíny (Which way are the journals and lifestyle magazines going). |