Význam přírody jako vzdělávacího prostředí ve srovnání českých lesních mateřských škol s lesními mateřskými školami v zahraničí z pohledu pedagogů.
Název práce v češtině:
Význam přírody jako vzdělávacího prostředí ve srovnání českých lesních mateřských škol s lesními mateřskými školami v zahraničí z pohledu pedagogů.
Název v anglickém jazyce:
The importance of nature as a learning environment compared to Czech forestkindergartens of forestkindergartens abroad from the perspective of pedagogues.
Klíčová slova:
Vzdělání, vztahy s přírodou, alternativní pedagogické směry, lesní mateřská škola, příroda, dítě, zahraničí, dotazování
Klíčová slova anglicky:
education, relationships with nature, alternative pedagogical directions, forest kindergarten, nature, child abroad, questioning
Cílem mé diplomové práce je získat konkrétní informace o fungování lesních mateřských škol v zahraničí a porovnat je s lesními mateřskými školami v České republice. Mým dalším cílem je získat od laické veřejnosti v ČR konkrétní informace, a to jaké mají povědomí o přírodě a LMŠ.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is to obtain specific information about functioning of forest kindergartens abroad and compare them forest kindergartens in the Czech Republic. My next target was get from the general public in the Czech Republic specific information about their awareness of nature and forest kindergartens.