Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vulgarismy v publicistických textech
Název práce v češtině: Vulgarismy v publicistických textech
Název v anglickém jazyce: Use of Vulgarisms in Journalism Texts
Klíčová slova: vulgarismus, nadávky, urážky, kletby, publicistický styl, kodifikace, norma, cenzura, lexikální pole, pragmatická funkce, expresívní příznak, teorie tváře, zdvořilostní maximy, překladatelské zásady
Klíčová slova anglicky: vulgarisms, insults, offenses, swearwords, style of journalistic texts, codification, language norm, censorship, pragmatic function, expressivity, face-threatening acts, politeness maxims, translation principles
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav translatologie (21-UTRL)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jovanka Šotolová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 18.04.2013
Datum zadání: 18.04.2013
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.04.2013
Datum a čas obhajoby: 15.09.2014 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2014
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Aude Brunel
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK