Možnosti uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií
Název práce v češtině: | Možnosti uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Possibilities to apply methods of personal and social education in leisuretime centres with using education technology |
Klíčová slova: | metody osobnostně sociální výchovy, osobnostní a sociální rozvoj, volnočasová pedagogika, zážitková pedagogika, edukační technologie |
Klíčová slova anglicky: | methods of personal and social development, leisure time education, experience education, education technology |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 30.03.2013 |
Datum zadání: | 24.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 08.09.2015 15:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R107, 107, didaktická učebna, 1. patro, vpravo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.07.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2015 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.
Studující navrhne edukativní projekt, ověří jej v praxi a provede jeho evaluaci. V diskusi propojí výsledky ověřování s teoretickými poznatky. |
Seznam odborné literatury |
KOMINAREC, Igor. Úvod do pedagogiky voľného času. Prešov: [s.n.], 2003, 113 s. ISBN 80-968-6085-2.
PÁVKOVÁ, Jiřina, Bedřich HÁJEK, Břetislav HOFBAUER, Vlasta HRDLIČKOVÁ, Alena PAVLÍKOVÁ. Pedagogika volného času. Vyd. 3. Praha: Portál, 2002, 231 s. ISBN 80-717-8711-6. RAMBOUSEK, Vladimír. PEDF UK, katedra informačních technologií a technické výchovy. Edukační technologie. Praha, 2014. SRB, Vladimír a kol. Jak na osobnostní a sociální výchovu?: výchozí příručka k metodikám OSV. Vyd. 1. Praha: Projekt Odyssea, 2007a. ISBN 978-80-87145-00-5 ŠIMEČEK, Karel. Komparace modelů zkušenostního učení Davida Kolba a modelu zážitkové pedagogiky Petra Jarvise. Praha, 2014. Dostupné z: http://it.pedf.cuni.cz/strstud/edutech/2014-Simecek_html_edu/. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. ŠIMEČEK, Karel. Možnosti uplatnění výtvarných a hudebních prvků v osobnostním a sociálním rozvoji. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2012. 76 s. Vedoucí práce Zdeňka Hanková. VALENTA, Josef. Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi. 1. vyd. Kladno: Aisis, 2006a, 226 s. Dokážu to??. ISBN 80-239-4908-X. Dostupné z: http://www.dokazuto.cz/wp-content/uploads/osv_a_jeji_cesty_k_zakovi.pdf |
Předběžná náplň práce |
Vypracovat a ověřit soubor didaktických nástrojů pro uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií. |