Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Možnosti uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií
Název práce v češtině: Možnosti uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií
Název v anglickém jazyce: Possibilities to apply methods of personal and social education in leisuretime centres with using education technology
Klíčová slova: metody osobnostně sociální výchovy, osobnostní a sociální rozvoj, volnočasová pedagogika, zážitková pedagogika, edukační technologie
Klíčová slova anglicky: methods of personal and social development, leisure time education, experience education, education technology
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 30.03.2013
Datum zadání: 24.02.2015
Datum a čas obhajoby: 08.09.2015 15:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R107, 107, didaktická učebna, 1. patro, vpravo
Datum odevzdání elektronické podoby:13.07.2015
Datum proběhlé obhajoby: 08.09.2015
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.
Studující navrhne edukativní projekt, ověří jej v praxi a provede jeho evaluaci. V diskusi propojí výsledky ověřování s teoretickými poznatky.
Seznam odborné literatury
KOMINAREC, Igor. Úvod do pedagogiky voľného času. Prešov: [s.n.], 2003, 113 s. ISBN 80-968-6085-2.
PÁVKOVÁ, Jiřina, Bedřich HÁJEK, Břetislav HOFBAUER, Vlasta HRDLIČKOVÁ, Alena PAVLÍKOVÁ. Pedagogika volného času. Vyd. 3. Praha: Portál, 2002, 231 s. ISBN 80-717-8711-6.
RAMBOUSEK, Vladimír. PEDF UK, katedra informačních technologií a technické výchovy. Edukační technologie. Praha, 2014.
SRB, Vladimír a kol. Jak na osobnostní a sociální výchovu?: výchozí příručka k metodikám OSV. Vyd. 1. Praha: Projekt Odyssea, 2007a. ISBN 978-80-87145-00-5
ŠIMEČEK, Karel. Komparace modelů zkušenostního učení Davida Kolba a modelu zážitkové pedagogiky Petra Jarvise. Praha, 2014. Dostupné z: http://it.pedf.cuni.cz/strstud/edutech/2014-Simecek_html_edu/. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
ŠIMEČEK, Karel. Možnosti uplatnění výtvarných a hudebních prvků v osobnostním a sociálním rozvoji. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2012. 76 s. Vedoucí práce Zdeňka Hanková.
VALENTA, Josef. Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi. 1. vyd. Kladno: Aisis, 2006a, 226 s. Dokážu to??. ISBN 80-239-4908-X. Dostupné z: http://www.dokazuto.cz/wp-content/uploads/osv_a_jeji_cesty_k_zakovi.pdf
Předběžná náplň práce
Vypracovat a ověřit soubor didaktických nástrojů pro uplatnění metod osobnostně sociální výchovy ve střediscích volného času s využitím edukačních technologií.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK