Příběhy jako didaktický prostředek k osvojení elementárních dovedností hry na flétnu
Název práce v češtině:
Příběhy jako didaktický prostředek k osvojení elementárních dovedností hry na flétnu
Název v anglickém jazyce:
Stories as the main device for learning elemental flute techniques
Klíčová slova:
Rozvoj hudebnosti, asociační představivost, synkretické myšlení, didaktická metoda, sociální a personální kompetence, hra na flétnu, koncentrace dítěte.
Klíčová slova anglicky:
Development of musical skills, associative imagination, syncretic thinking, didactic method, social and personal skills, playing the flute, child’s concentration.
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
26.03.2013
Datum zadání:
26.03.2013
Datum a čas obhajoby:
09.09.2014 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:
20.06.2014
Datum proběhlé obhajoby:
09.09.2014
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce představuje na základě autorčina dosavadního multidisciplinárního studia i praktických zkušeností možnosti nového didaktického materiálu pro elementární výuku hry na zobcovou flétnu v předškolním věku v prostředí základní umělecké školy. Experimentální vyučování ověřuje realizovatelnost a vlivy série hudebních příběhů na rozvoj nejen hudebních schopností dítěte, ale i na očekávané sociální a personální kompetence na počátku senzitivního období.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Based on the author’s multidisciplinary studies and practical experience, the bachelor thesis presents use of new didactic material for teaching elemental recorder skills to preschool aged children in elementary arts schools. Experimental teaching verifies possibilities and influences of musical stories on the development of children’s musical skills as well as on their expected social and personal skills at the beginning of the sensitive period.