Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hospitační činnost na malotřídních školách ve srovnání se školami plně organizovanými
Název práce v češtině: Hospitační činnost na malotřídních školách ve srovnání se školami plně organizovanými
Název v anglickém jazyce: Inspection observation at small-class-schools in comparison to fully organised schools
Klíčová slova: Hospitace, hospitující, hodnocení, hospitační protokol, respondent, dotazník, malotřídní škola, plně organizovaná škola, řídící pracovník
Klíčová slova anglicky: classroom observation, evaluation, inspection protocol, the respondent, a questionnaire, small-class-schools, fully organised school, the management work
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jan Voda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.03.2013
Datum zadání: 19.03.2013
Datum a čas obhajoby: 16.01.2014 10:45
Místo konání obhajoby: katedra CŠM, M006
Datum odevzdání elektronické podoby:08.11.2013
Datum proběhlé obhajoby: 16.01.2014
Oponenti: PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
V teoretické části pojedná bakalantka obecně o problematice hospitační činnosti na školách a dále provede rozbor specifického organizačního uspořádání malotřídních škol ve vztahu k řízení a kontrole kvality výuky. Cílem navazující výzkumné části je zjistit, jak přistupují vedoucí pracovníci k hospitacím na jednotlivých typech škol. Jaká je struktura hospitační činnosti na malotřídních školách? Jak se odlišuje způsob hospitování od škol plně organizovaných? K výzkumu bude použita metoda dotazování a analýzy školních dokumentů, do výzkumného vzorku bude zahrnuto alespoň 5 malotřídních a 5 plně organizovaných škol.
Předběžná náplň práce
Cílem celé mé práce bylo zmapovat možnosti a prostředky pro hospitační činnost na malotřídních školách ve srovnání se školami plně organizovanými.
Cílem výzkumu pak bylo zjistit, jak přistupují vedoucí pracovníci k hospitacím na jednotlivých typech škol, kdy hospitace jsou součástí jejich kontrolní činnosti. Pomocí komparace hospitačních protokolů jsem určila, co je předmětem hospitací, které oblasti se shodují a které se naopak odlišují.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of my work was to map out the possibilities and means of inspection activities at the small-class- school in comparison with schools fully organized.
The aim of the research was to find out how to access the hospitacím executives at different types of schools, when classroom observations are part of their inspection activities. Using the comparison of inspection protocols I to determine what is the subject of inspections, which areas are the same and vice versa.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK