Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Název práce v češtině: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014
Název v anglickém jazyce: The marketing research of popularity of WOG Sochi 2014
Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularita
Klíčová slova anglicky: survey, marketing research, Olympic games, WOG Sochi 2014, popularity
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.03.2013
Datum zadání: 26.11.2013
Datum a čas obhajoby: 11.09.2014 11:30
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:29.08.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:29.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2014
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this thesis is to determinate the popularity of the WOG Sochi 2014 amongst Czech visitors of these games.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK