Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová stratégia značky NIKE a jej vplyv na spotrebiteľa
Název práce v jazyce práce (slovenština): Marketingová stratégia značky NIKE a jej vplyv na spotrebiteľa
Název práce v češtině: Vliv marketingu a reklamy předních módních značek na spotřebitele
Název v anglickém jazyce: Marketing strategy of NIKE brand and it's impact on customer
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Zdeněk Křížek
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 05.03.2013
Datum zadání: 05.03.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:27.06.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Ing. Miroslav Svoboda, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
V práci budú vymedzené marketingové stratégie a raklamné kampane určitých popredných značiek oblečenia, pričom rozviniem vlastnú konkrétnu hypotézu. V práci taktiež prevediem kvantitatívny výskum, ktorý bude sústredený priamo na sptrebiteľa a jeho vnímanie daných značiek oblečenia. V závere zhrniem a rozviniem moju hypotézu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK