Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Název práce v češtině: Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Název v anglickém jazyce: Using the GAP Model of Service Quality in the FITcentrum Chrudim
Klíčová slova: sportovní služba, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, GAP model kvality služeb, FITcentrum Chrudim
Klíčová slova anglicky: sports service, service quality, customer satisfaction, GAP model of service quality, fitness center Chrudim
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.03.2013
Datum zadání: 03.03.2013
Datum a čas obhajoby: 06.05.2014 13:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:23.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:24.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 06.05.2014
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je prostřednictvím GAP modelu analyzovat příčiny vzniku mezer, které existují mezi jednotlivými stupni interakce v procesu poskytování služeb ve FITcentru Chrudim. Na základě zjištěných výsledků je zhodnocen stav organizace a jsou navrhnuta řešení, jak dosáhnout vyšší kvality posyktovaných služeb a tím i vyšší spokojenosti zákazníků.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK