Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Název práce v češtině:
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Název v anglickém jazyce:
Using the GAP Model of Service Quality in the FITcentrum Chrudim
Klíčová slova:
sportovní služba, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, GAP model kvality služeb, FITcentrum Chrudim
Klíčová slova anglicky:
sports service, service quality, customer satisfaction, GAP model of service quality, fitness center Chrudim
Akademický rok vypsání:
2012/2013
Typ práce:
diplomová práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Management (51-400110)
Vedoucí / školitel:
doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
03.03.2013
Datum zadání:
03.03.2013
Datum a čas obhajoby:
06.05.2014 13:00
Místo konání obhajoby:
FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby: 23.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby: 24.04.2014
Datum proběhlé obhajoby:
06.05.2014
Oponenti:
doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je prostřednictvím GAP modelu analyzovat příčiny vzniku mezer, které existují mezi jednotlivými stupni interakce v procesu poskytování služeb ve FITcentru Chrudim. Na základě zjištěných výsledků je zhodnocen stav organizace a jsou navrhnuta řešení, jak dosáhnout vyšší kvality posyktovaných služeb a tím i vyšší spokojenosti zákazníků.