Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj hry u dětí s kombinovaným postižením
Název práce v češtině: Vývoj hry u dětí s kombinovaným postižením
Název v anglickém jazyce: Development of Play in Children with Multiple Disabilities
Klíčová slova: Hra; teorie hry; vývoj hry; druhy hry; dítě s kombinovaným postižením; hra dětí s kombinovaným postižením
Klíčová slova anglicky: play; theory of play; development of play; types of play; child with multiple disabilities; play in children with multiple disabilities
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 14.02.2013
Datum zadání: 14.02.2013
Datum a čas obhajoby: 18.01.2016 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:03.12.2015
Datum proběhlé obhajoby: 18.01.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PaedDr. Eva Marádová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce je zaměřena na hru dětí s kombinovaným postižením v předškolním věku a její vývoj. Cílem práce je shrnout teoretická východiska a stávající poznatky v této oblasti, přispět k jejich rozšíření a zdůraznit význam hry pro děti s těžkým zdravotním postižením.
V kontextu teorie, poznatků z výzkumných šetření a metodologicky orientovaných publikací je hra dětí s kombinovaným postižením zkoumána prostřednictvím případové studie, která zahrnuje analýzu hry čtyř dětí s kombinovaným postižením předškolního věku v prostředí denního dětského rehabilitačního stacionáře.
Pozornost je věnována specifikům hry u dětí s kombinovaným postižením a tomu, jak a v souvislosti s jakými faktory se hra u těchto dětí vyvíjí.
Diplomová práce přináší informace, které mohou být využity v praxi při práci s dětmi s kombinovaným postižením.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis is focused on the play in children with multiple disabilities. The aim is to summarize theoretical bases and current findings in this topic, to help extend this findings and to highlight the importace of play for children with multiple disabilities.
In the context of the theory, findings of research and methodologically oriented publications is a play in children with multiple disabilities explored through the case study, which involve the analysis of play four preschool children with multiple disabilities in children's daily rehabilitation care.
The thesis attention to the specifics of play in children with multiple disabilities, how is development of play in these children is and what factors influence the development.
This thesis provides information that can be used in practice for workers with children with multiple disabilities.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK