Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Problémy začínajících učitelů odborného výcviku na začátku jejich profesní dráhy
Název práce v češtině: Problémy začínajících učitelů odborného výcviku na začátku jejich profesní dráhy
Název v anglickém jazyce: Beginning vocational training teachers problems at the beginning of their careers
Klíčová slova: plánování výuky, prostředí pro učení, procesy učení, reflexe výuky, rozvoj školy a spolupráce s kolegy, spolupráce s rodinou a širší veřejností, profesní rozvoj učitelů
Klíčová slova anglicky: Planning of teaching, setting for learning, learning processes, reflection of teaching, the development of the school and collaboration with colleagues, cooperation with the family and the wider public, professional development of teachers
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 13.02.2013
Datum zadání: 08.04.2014
Datum a čas obhajoby: 21.05.2014 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt (dříve R208)
Datum odevzdání elektronické podoby:10.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 21.05.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: doc. PhDr. Jiří Prokop, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Předmětem bakalářské práce jsou nejčastější problémy začínajících učitelů odborného výcviku na začátku jejich profesní dráhy. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje na základě studia odborné literatury obecně nejčastější problémy začínajících učitelů odborného výcviku a klasifikuje tyto problémy podle kritérií Rámce profesních kvalit učitele.
Praktická část obsahuje reflexi vlastních zkušeností, dotazník pro učitele odborného výcviku a vyhodnocení dotazníkového šetření o problematice. Na základě výsledků tohoto šetření a vlastních zkušeností analyzuje nejčastější problémy začínajících učitelů, naznačuje jejich možná řešení a porovnává problémy začínajících a zkušených učitelů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Abstract
The subject of the thesis are the most common problems of beginning teachers training at the beginning of their careers. The work is divided into two parts. The theoretical part describes the basis of the study of literature in general, the most common problems of beginning teachers training and classify these problems according to criteria a professional teacher quality.
The practical part contains a reflection of their own experience, the questionnaire for teacher training and evaluation of a questionnaire survey on the issue. Based on the results of this investigation and their own experience analyzing common problems of beginning teachers, suggesting possible solutions and compares the problems beginning and experienced teachers.



 
Univerzita Karlova | Informační systém UK