Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití pohádky v rámci volnočasových aktivit ve školní družině
Název práce v češtině: Využití pohádky v rámci volnočasových aktivit ve školní družině
Název v anglickém jazyce: Using fairy tales during free time activities in after school club
Klíčová slova: Pohádka, školní družina, volnočasové aktivity, čtenářství, hra, projekt, děti
Klíčová slova anglicky: Fairy tale, after school club, free time activities, readership, play, project, children
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Marie Hanzová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 11.02.2013
Datum zadání: 07.04.2014
Datum a čas obhajoby: 20.05.2014 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt (dříve R208)
Datum odevzdání elektronické podoby:08.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce pojednává o využití literárního žánru pohádka ve volnočasových aktivitách ve školní družině. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy: pohádka, dětská literatura, čtenářská gramotnost, charakteristika mladšího školního věku, volnočasové aktivity ve školní družině. V praktické části je popsán projekt ověřený v praxi v oddělení školní družiny. Cílem této práce by mělo být nejen probudit u žáků zájem o četbu, ale i ukázat, že pohádka rozvíjí osobnost dětí, představivost a může nám pomoci i při řešení výchovných problémů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This Bachelor’s work deals with the utilization of the literary genre of fairytales, in free time activities in the after school club. In the theoretical cast, the basic concepts are stated: fairy tale, children’s literature, reader literacy, characteristics of the young school age, free time activities in the after school club. In the practical part, there is
a description of a project tested in practise in a section of the after school club. The aim of this work was not only to awaken the interest of the pupil in reading, but even to show, that fairy tales develop the personality of children, imagination and can help us during solving educational problems.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK