Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Zkušenosti učitelů anglického jazyka s výukou žáků se specifickými poruchami učení
Název práce v češtině: Zkušenosti učitelů anglického jazyka s výukou žáků se specifickými poruchami učení
Název v anglickém jazyce: Experience of English Teachers with Students with Learning Disabilities
Klíčová slova: žák/student se specifickými poruchami učení, dyslexie, učitel, zkušenost
Klíčová slova anglicky: pupil/student with learning disabilities, dyslexia, teacher, experience
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Marie Linková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 08.02.2015
Datum zadání: 15.02.2015
Datum a čas obhajoby: 19.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:03.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce bude standardně členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude založena na studiu, analýze a komparaci odborné literatury, praktická část na výzkumném šetření v reálném školním prostředí, včetně interpretace a vyhodnocení získaných dat.
Seznam odborné literatury
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁĆKOVÁ, H. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-474-8.
MATĚJČEK, Z. Dyslexie. Specifické poruchy učení. Jinočany: H&H, 1995. ISBN 80-85787-27-X.
MICHALOVÁ, Z. Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. ISBN 80-7311-021-0.
PIPEKOVÁ, J. et al. Kapitoly ze speciální pedagogiky. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-198-0.
POKORNÁ, V. Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-570-9.
ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-544-X.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK