Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová - Sluková v celostátním tisku v kontextu LOH 2012
Název práce v češtině: Mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová - Sluková v celostátním tisku v kontextu LOH 2012
Název v anglickém jazyce: Media Image of the Kolocová-Sluková the Beach Volleyball Team from the National Press within the Context of 2012 Olympics.
Klíčová slova: Beachvolejbal, média, mediální obraz, olympijské hry, obsahová analýza, omnibus, hloubkový rozhovor.
Klíčová slova anglicky: Beach volleyball, media, media image, Olympic games, content analysis, omnibus, interview
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.01.2013
Datum zadání: 28.01.2013
Datum a čas obhajoby: 16.09.2013 15:10
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:05.09.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:06.09.2013
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2013
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cíle:
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat mediální obraz beachvolejbalového týmu Kolocová – Sluková v celostátním tisku a zjistit vliv účasti týmu na Letních olympijských hrách 2012 na mediální obraz týmu v celostátním tisku.

Metody:
První výzkumnou metodou byl hloubkový rozhovor s beachvolejbalovými hráčkami Kristýnou Kolocovou a Markétou Slukovou. Byla provedena obsahová analýza článků celostátních deníků a jejich suplementů a celostátních časopisů v období od 1. dubna 2011 do 15. srpna 2013. Rovněž byl proveden kvantitativní výzkum Omnibus se základním vzorkem 1017 respondentů pro získání doplňujících informací.

Výsledky: Práce ukázala, že frekvence článků resp. mediální zájem se během účasti týmu na LOH 2012 a po ní výrazně zvýšil. Rovněž se změnil charakter článků (rozsah, tematika apod.). Výsledky analýzy jsou prezentovány pomocí grafů a tabulek. Na základě těchto výsledků jsou nabídnuta jistá doporučení pro komunikaci týmu s médii.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Objectives:
The main target of the thesis was to analyse media image of the beach volleyball team Kolocová – Sluková in the national press and the influence of the participation of the team in 2012 Summer Olympics in London on the media image in the national press.

Methods:
The first used method in the thesis was interview with beach volleyball players Kristýna Kolocová and Markéta Sluková. For the thesis was used Content analysis of the articles of national press and their supplements and national magazines in the period from 1st April 2011 to 15th of August 2013. There was used the Quantitative research Omnibus in the thesis too, number of respondents was 1017.


Results:
The thesis approved increase of the article frequency or media interest during and after participation of the team in the 2012 Olympic games, as well as character changes (size, themes etc.). Graphs and tables present the results of the analysis. Based on these results there are offered suggestions for the media communication of the team.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK