M-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Název práce v češtině: | M-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | M-learning in further education of pedagogical employees |
Klíčová slova: | M-learning, mobilní technologie, další vzdělávání pedagogických pracovníků. |
Klíčová slova anglicky: | M-learning, mobile technology, further education of pedagogical employees. |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petr Svoboda, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 23.01.2013 |
Datum zadání: | 23.01.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2013 13:45 |
Místo konání obhajoby: | katedra CŠM, Praha |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Václav Trojan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Závěrečná magisterská práce M-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků bude zaměřena na možnosti m-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a na oblast využití mobilních technologií ve vzdělávání.
Práce bude vypracována na základě schváleného ideového a dále rozpracovaného prováděcího projektu popsanými metodami a za použití uvedené literatury. Studentka je povinna dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovat objektivně, formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu pro závěrečné práce vydaném CŠM PedF UK v Praze v roce 2011. Práce musí splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autorka práce tím dokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost. |
Předběžná náplň práce |
Práce se zabývá možnostmi m-learningu v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků na všech stupních škol. Na základě poznatků z odborné literatury autorka práce zjišťuje, jaké možnosti nabízejí mobilní technologie v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a které z těchto technologií jsou pedagogy nejčastěji využívány. Dále vymezuje výhody, nevýhody a bariéry, které mají vliv na používání mobilních prostředků v dalším vzdělávání. Práce je doplněna výzkumem, který odpovídá na otázku, jaké faktory ovlivňují m-learning v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků. V závěru práce autorka shrnuje zjištěné poznatky a předkládá doporučení pro školskou praxi. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The thesis is dealing with possibilities of m-learning in further education of pedagogical employees at schools of all levels. The author of the thesis explores the basis of findings from expert literature, what possibilities mobile technologies offer in further education of pedagogical employees and which of these technologies pedagogues use most. The author also points out the advantages, the disadvantages and the barriers, which have impact on using mobile products in further education. The thesis includes the research which factors have impact on m-learning in further education of pedagogical employees. In the final part of the thesis the author sums up all her findings and gives recommendations for educational practice. |