Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikace ve sloučených zařízeních
Název práce v češtině: Komunikace ve sloučených zařízeních
Název v anglickém jazyce: Communication devices in the merged
Klíčová slova: KLÍČOVÁ SLOVA Komunikace, komunikační prostředí, interní komunikace, komunikační bariéry, zpětná vazba, naslouchání, sloučený subjekt.
Klíčová slova anglicky: KEYWORDS Communication, communication environment, internal communication, communication barriers, feedback, listen, the merged entity.
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Trojan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.01.2013
Datum zadání: 17.01.2013
Datum a čas obhajoby: 16.01.2014 09:45
Místo konání obhajoby: katedra CŠM, M006
Datum odevzdání elektronické podoby:21.11.2013
Datum proběhlé obhajoby: 16.01.2014
Oponenti: PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Závěrečná bakalářská práce Komunikace ve sloučených zařízeních bude zaměřena na mapování způsobů komunikace mezi řídícími pracovníky sloučených mateřských škol. Respondenti budou vybírání z trutnovského a náchodského regionu.
Práce bude vypracována na základě schváleného ideového a dále rozpracovaného prováděcího projektu popsanými metodami a za použití uvedené literatury.
Studentka je povinna dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovat objektivně, formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu pro závěrečné práce vydaném CŠM PedF UK v Praze v roce 2011.
Práce musí splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autorka práce tím dokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost.
Předběžná náplň práce
ABSTRAKT
Závěrečná bakalářská práce se zabývá komunikací mezi vedoucími pracovníky ve sloučených základních školách a mateřských školách. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé typy komunikace. Především se zaměřuje na interní komunikaci mezi vedoucími pracovníky, zmiňuje bariéry v komunikaci a jejich eliminaci, důležitost poskytování a přijímání zpětné vazby při komunikaci, umění naslouchat a poslouchat, zabývá se druhy porad a zásadami při jejich vedení.
V praktické části se závěrečná bakalářská práce snaží zmapovat míru spokojenosti v komunikaci mezi vedoucími pracovníky ve sloučených školách v náchodském a trutnovském regionu pomocí kvantitativního výzkumu. Jedná se o zmapování míry spokojenosti v komunikaci mezi ředitelem školy a vedoucím pracovníkem v mateřské škole.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
ABSTRACT:
Final thesis deals with communications between executives in the merged primary schools and kindergartens. The theoretical part deals with various types of communication. Primarily focuses on internal communication among managers, mentions communication barriers and eliminate them, the importance of giving and receiving feedback in communication, ability to listen and obey, dealing with types of programs and policies for their management.
In the practical part of the final work seeks to map the degree of satisfaction in communication between executives in the merged schools in Náchod and Trutnov region using quantitative research. This is the mapping degree of satisfaction in communication between the headteacher and senior executive in kindergarten.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK