Hodnocení a sebehodnocení ředitelek mateřských škol
Název práce v češtině: | Hodnocení a sebehodnocení ředitelek mateřských škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evaluation and self-assessment directors of kindergartens |
Klíčová slova: | Hodnocení, sebehodnocení, kritéria |
Klíčová slova anglicky: | assessment, self-assessment, criteria |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Irena Trojanová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.01.2013 |
Datum zadání: | 17.01.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2013 10:30 |
Místo konání obhajoby: | katedra CŠM, Praha |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.04.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem závěrečné bakalářské práce je zmapování metod hodnocení a sebehodnocení ředitelek mateřských škol. V teoretické části studentka shromáždí dostupné informace z odborné literatury. Cíl práce bude následně realizován kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem podle metodického materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením a sebehodnocením ředitelek mateřských škol. Mapuje kritéria zřizovatelů pro hodnocení práce ředitelek mateřských škol. Další oblast výzkumu
je vlastní hodnocení ředitelek. Vychází z teoretických vědomostí, praktických zkušeností a výsledků empirického výzkumu. Soustředí se na zmapování systému hodnocení ředitelek vybraných mateřských škol. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This thesis deals with the evaluation and self-assessment of the directors of
kindergartens. It maps the criteria that founders of the kindergartens use for evaluating the work of the directors of kindergartens. Another area of the research is the self-evaluation of the directors. It is based on theoretical knowledge, practical experience and empirical research. It focuses on the mapping of the evaluation system of the directors of selected kindergartens. |