Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Název práce v češtině: Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Název v anglickém jazyce: Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Klíčová slova: sémiotická analýza, sémiotika v reklamě, reklama, stereotyp, vizuální znaky, genderové rozdíly, denotace, konotace, kódování, parfém
Klíčová slova anglicky: semiotic analysis, semiotics in advertisement, advertising, stereotypes, visual signs, gender difference, denotation, connotation, codes, fragrance
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Elektronická kultura a semiotika (24-KEKS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Aleš Svoboda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.11.2012
Datum zadání: 05.11.2012
Datum odevzdání elektronické podoby:15.12.2013
Datum proběhlé obhajoby: 13.02.2014
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMMM4A10)
Oponenti: Mgr. Radana Šafaříková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se na základě analýzy vizuálních prvků, které se v obrazových jednostránkových reklamách na parfémy (případně v souvisejících spotech totožných kampaní) nejčastěji objevují, bude zabývat metodami tvorby jejich významu. Cílem práce bude nalézt nejčastěji využívané sémiotické vizuální prvky či stereotypy a zjistit, jak se jimi reklamy snaží potenciálním zákazníkům navodit představu o vůni. Pokusím se také potvrdit hypotézu, že tvorba vizuálních znaků reklam pro ženy a pro muže se obrací k jiným znakovým stereotypům.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK