Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Název práce v češtině: Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Název v anglickém jazyce: Corporate Social Responsibility: Marketing research and its application in health and sport
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zdravý pohyb, zdravý životní styl, sport
Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility, marketing research, questionnaire survey, health, healthy lifestyle, sport
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.11.2012
Datum zadání: 14.11.2012
Datum a čas obhajoby: 07.05.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.04.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:24.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2013
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Prezentace výsledků marketingového výzkumu, vyhodnocení postojů středních a velkých firem působících v České republice ke společenské odpovědnosti, zhodnocení situace společenské odpovědnosti v ČR a doporučení firmám na základě výsledků z výzkumu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
To present marketing research results, to assess Czech medium and large enterprises’ approaches to corporate social responsibility, to evaluate a situation of CSR in the Czech Republic and to recommend some changes.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK