Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 362)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií
Název práce v češtině: Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií
Název v anglickém jazyce: Game strategy creation and debugging tool
Klíčová slova: teorie her, síťová komunikace, multiplatformní GUI
Klíčová slova anglicky: game strategy, network communication, multiplatform GUI
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL)
Vedoucí / školitel: RNDr. Libor Forst
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 31.10.2012
Datum zadání: 31.10.2012
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2012
Datum a čas obhajoby: 20.06.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.05.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:24.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2013
Oponenti: RNDr. Jakub Klímek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit nástroj, který umožní definovat různé herní strategie konkrétní hry a ladit tyto strategie při reálném provozu hry proti počítačovým i lidským soupeřům. Jako příklad konkrétní hry byla zvolena hra Risk. Nástroj musí být provozovatelný na systémech Windows i UNIX a musí být schopen komunikace po síti TCP/IP.
Seznam odborné literatury
http://deskovehry.cz/index.php/Risk
on-line dokumentace zvolené platformy GUI
Comer, Stevens: Internetworking with TCP/IP, part III
Miroslav Maňas: Teorie her a optimální rozhodování
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK