Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií
Název práce v češtině: | Nástroj pro tvorbu a ladění herních strategií |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Game strategy creation and debugging tool |
Klíčová slova: | teorie her, síťová komunikace, multiplatformní GUI |
Klíčová slova anglicky: | game strategy, network communication, multiplatform GUI |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Libor Forst |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 31.10.2012 |
Datum zadání: | 31.10.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.11.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.05.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 24.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2013 |
Oponenti: | RNDr. Jakub Klímek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit nástroj, který umožní definovat různé herní strategie konkrétní hry a ladit tyto strategie při reálném provozu hry proti počítačovým i lidským soupeřům. Jako příklad konkrétní hry byla zvolena hra Risk. Nástroj musí být provozovatelný na systémech Windows i UNIX a musí být schopen komunikace po síti TCP/IP. |
Seznam odborné literatury |
http://deskovehry.cz/index.php/Risk
on-line dokumentace zvolené platformy GUI Comer, Stevens: Internetworking with TCP/IP, part III Miroslav Maňas: Teorie her a optimální rozhodování |