Nové technologie ve vzdělání z fenomenologického hlediska
Název práce v češtině: | Nové technologie ve vzdělání z fenomenologického hlediska |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | New Technologies in Education from the Phenomenological Point of View |
Klíčová slova: | fenomenologie, výchova, vzdělání, technologie, média, vnímání |
Klíčová slova anglicky: | phenomenology, upbringing, education, technologies, media, perception |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 30.10.2012 |
Datum zadání: | 24.02.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2015 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R207C, 207C, KOVF, místnost pro obhajoby |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.07.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2015 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | Ing. Michaela Dvořáková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Podrobné studium Platónových děl: Ústava, Faidros, Symposion, Parmenides
Analýza filosofického myšlení u Deleuze (Záhyb) Analýza Nietzschových děl (Tak pravil Zarathustra, Vůle k moci) Studium sekundární literatury |
Seznam odborné literatury |
Platón Ústava
Platón Faidros Platón Symposion Platón Parmenides Deleuze Záhyb Nietzsche Tak pravil Zarathustra Nietzsche Der Wille zur Macht |
Předběžná náplň práce |
Diplomová práce popisuje propojení témat vzdělání a technologií z pohledu fenomenologie. Hypotézou této diplomové práce je myšlenka, že nové technologie mají vliv na proměnu vnímání reálného světa. |