Název práce: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference studentů praţských středních a vysokých škol Cíle práce: Zjistit vliv sportovních osobností na nákupní preference studentů praţských středních a vysokých škol. Metoda: Pro marketingový výzkum je zvoleno písemné dotazování. Výběrovou jednotku tvoří studenti praţských středních a vysokých škol, kteří byli vybráni pomocí vhodné příleţitosti. Výsledky: Z výsledků výzkumu nebylo jednoznačně prokázáno, ţe vyuţití sportovních osobností má pozitivní efekt na spotřebitelské preference studentů SŠ a VŠ. Veškerá získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, nákupní chování, spotřebitel, zákazník, sportovní celebrita.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Title: Sports celebrity influence on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague Objectives: The goal of my study is to determine the effect of sports celebrities on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague. Methods: The method of written questionnaire is selected for marketing research. The sampling unit is consisted of students from secondary schools and universities in Prague. The students were selected randomly. Results: The results of research have not been clearly demonstrated that the sports celebrities have positive effect on the behavioural intentions of students from secondary schools and universities in Prague. The final information is organized in tables and graphs in result section. Key words: Marketing, marketing communication, marketing research, behavioural intention, consumer, customer, sports celebrity.