Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Název práce v češtině: | Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Inclusive education process analysis of mentally disabled regular primary school students. |
Klíčová slova: | Edukace, inkluzivní vzdělávání, mentální postižení, školní integrace, učitel, základní škola, žák. |
Klíčová slova anglicky: | Education, inclusive education, dispersonalization, school integration, teacher basic school, student. |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 08.10.2012 |
Datum zadání: | 08.10.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 08.10.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 13.09.2013 10:00 |
Místo konání obhajoby: | doktorská zasedací místnost, 1. p. M. D. Rettigové 4, Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.06.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 13.09.2013 |
Předmět: | obhajoba rigorózní práce (OSZD002) |
Oponenti: | PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. |
doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. | |