Integrace žáka s mentálním postižením do běžné školy a jeho vztahy s vrstevníky
Název práce v češtině: | Integrace žáka s mentálním postižením do běžné školy a jeho vztahy s vrstevníky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The integration of a Pupil with Learning Disabilities into a Mainstream School and his Relationships with his Peers |
Klíčová slova: | integrace, inkluzivní vzdělávání, postižené dítě, mentální postižení, speciální vzdělávací potřeby, vrstevnické vztahy, přijetí vrstevníky, postoje, interakce, metoda pozorování |
Klíčová slova anglicky: | integration, inklusive education, disabled child, mental disability, special educational needs, peer relations, peer acceptance, attitudes, interaction, method of observation |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | HTF - Katedra učitelství (28-08) |
Vedoucí / školitel: | prof. PhDr. RNDr. Marie Vágnerová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 08.10.2012 |
Datum zadání: | 08.10.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 08.10.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 14.06.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.06.2013 |
Oponenti: | doc. Pavlína Janošová, Ph.D. |