Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu „Terezín – oživení historických památek“
Název práce v češtině: Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu „Terezín – oživení historických památek“
Název v anglickém jazyce: The marketing communication of the city Terezin and its project named "Terezin - revitalization of historical sights"
Klíčová slova: Město Terezín, Projekt Oživení památek Terezína, Terezín – město změny, marketingová komunikace města, cestovní ruch, turismus
Klíčová slova anglicky: City of Terezín, Project of the Terezin´s sights revitalization, Terezin – city of change, marketing communication of the city, travel industry, tourism
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Nora Dolanská
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.06.2012
Datum zadání: 22.05.2013
Datum a čas obhajoby: 18.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:22.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2013
Oponenti: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu „Terezín – oživení historických památek“ je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Terezín a zároveň projektu „Terezín-oživení historických památek“. Na projekt byla městu v roce 2010 poskytnuta půlmiliardová dotace z fondů EU a jeho vývoj bude mít vliv na budoucí podobu cestovního ruchu Terezína. Cílem bylo zmapovat současnou podobu marketingové komunikace města a také Památníku Terezín, který má na starost podstatnou část místních památek včetně jejich propagace. Na základě odborných zdrojů, vlastního výzkumu a dotazníkového šetření byl marketingový mix pevnosti Terezín jako celku podroben kritice a byla navržena doporučení. Ta vycházejí ze skutečnosti, že Terezín aktuálně pracuje na obnově a rozvoji místních turistických tras a atraktivit, jejichž komunikační aktivity jsou teprve připravovány.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The subject of this bachelor thesis on the topic of Marketing communication of the city Terezín and its project named “Terezín – revitalization of historical sights” is a description and analysis of communication activities of the City of Terezín and its project “Terezín – revitalization of historical sights”. In 2010 the city has received a grant worth over 500 million from the EU and its development will affect the future shape of tourism in Terezín. The aim of this thesis was to map the current form of marketing communication of the city and of the Terezín Memorial, which is responsible for a significant part of the local sights, including their promotion. On the basis of expert resources, my own research and performed survey the marketing mix of the fortress Terezín as a whole was subjected to criticism and recommendations were proposed. Those are based on the fact that Terezín is currently working on the reconstruction and development of local hiking trails and attractions and the communication activities are still only being prepared.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK