Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Název práce v jazyce práce (slovenština): Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Název práce v češtině: Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Název v anglickém jazyce: Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Klíčová slova: Pietro filipi, módny marketing, marketingová komunikácia, česká značka, identita značky, prémiová značka, vlajková predajňa
Klíčová slova anglicky: Pietro filipi, fashion marketing, marketing communication, czech brand, brand identity, premium brand, flagship store
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.06.2012
Datum zadání: 25.06.2012
Datum a čas obhajoby: 18.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2013
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalárska práca „Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012“ sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of this diploma thesis „Marketing Activities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012“ is to describe and analyze activities and communication of pietro filipi brand on the market of the Czech republic. In this diploma thesis following activities are showcased based on the principles of fashion marketing and branding. The first part of the thesis describes situation on the Czech market, stratification of domestic and foreign brands and general segmentation of fashion brands. The next part deals with the specific segment of medium premium brands, its direct domestic and foreign competition in this segment, marketing communication and activities of these brands. The second part describes and analyzes history of pietro filipi, product portfolio, target group and specific marketing activities of this brand. Questionnaire survey in the end of the thesis indicates weaknesses in brand communication with customers and its ambiguous identity.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK