Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Název práce v češtině: Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
Klíčová slova: Bayer, Foresto, veterinární léčiva, reklama, marketingová komunikace, komunikační mix
Klíčová slova anglicky: Bayer, Foresto, veterinary pharmaceuticals, advertisement, marketing communication, communication mix
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.06.2012
Datum zadání: 22.05.2013
Datum a čas obhajoby: 23.01.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2015
Datum proběhlé obhajoby: 23.01.2015
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh“ se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se rovněž zabývá prodejem léčiv pro zvířata. Hlavní zaměření práce se týká komunikace spojené s uvedením nového produktu Foresto. Jedná se o obojek, který dlouhodobě ochraňuje psa či kočku před parazity. Práce se omezí na prostředí České republiky ve spojení s Německem. Marketingové aktivity této firmy zasahují do mnoha států, avšak hlavní centrum firmy, tzn. i marketingové oddělení, sídlí v Německu. Odtud jsou rozposílána základní zadání všech připravovaných kampaní. V první kapitole se krátce seznámíme s historií a současností firmy, ve druhé s produkty firmy Bayer. Kapitola třetí se bude zabývat produktem Foresto. Následuje kapitola čtvrtá - uvedení do prostředí, kde se dají produkty sehnat, vztahy zákazníků a prodejců. Kapitola pátá se již bude věnovat kampaním jako takovým, s rozdělením působnosti na veterináře a přímo na cílového zákazníka. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. V poslední části shrnutí, závěr.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical companies on the Czech market, which also sells pharmaceuticals for animals. The main focus would be on the launch of a new product the Foresto. It is a collar that protects a dog or a cat from parasites. The work will be limited to the Czech Republic in connection with Germany and other European countries. Marketing activities of the company interfere in many countries, but the main center of the company and also of the marketing division, is in Germany. They make basic input to all upcoming campaigns. The first chapter is a short introduction to the history and present of the company. The second one is about products of the Bayer company. In thw third chapter you can learn something abou the product Foresto. The following is Chapter Four - release into the environment, where you can find products, customer relations and sales. The fifth chapter with topics such as campaigns, the allocation of competences to the vet and right on target customer. The paper analyzes the means, discusses the marketing and communications mix, advertising strategy and discusses the different tools. The last chapter contains the summary and the conclusion.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK