Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální obraz farmářských trhů
Název práce v češtině: Mediální obraz farmářských trhů
Název v anglickém jazyce: Media Representation of Farmers´Markets
Klíčová slova: Farmářské trhy, mediální obraz, životní styl, kvantitativní obsahová analýza, kvalitativní obsahová analýza, MF DNES, vliv médií
Klíčová slova anglicky: Farmers markets, media image, lifestyle, quantitative content analysis, qualitative content analysis, MF DNES, media influence
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Lucie Korbel Macků
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.06.2012
Datum zadání: 20.06.2012
Datum a čas obhajoby: 19.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:17.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2013
Oponenti: PhDr. Mgr. Kristina Zábrodská, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce „Mediální obraz farmářských trhů“ je popsat vývoj mediálního obrazu pražských farmářských trhů, jak jej prezentovala MF DNES v roce 2010 a v první polovině roku 2011. Výzkum proběhne kombinací kvantitativní a kvalitativní analýzy a ankety mezi návštěvníky trhu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the thesis "The media image of farmers' markets" is to describe the development of the media image of Prague farmers' markets, as presented by MF DNES in 2010 and the first half of 2011. The research will be carried out using a combination of quantitative and qualitative analysis and of a survey among the market shoppers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK