Rozvoj procesuálních číselných představ žáků 1. stupně ZŠ
Název práce v češtině: | Rozvoj procesuálních číselných představ žáků 1. stupně ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Development of procesual number sense of primary schools pupils |
Klíčová slova: | matematické podnětné prostředí,prostředí Krokování a Schody,číslo jako operátor,číslo jako adresa,představa záporného čísla,koncept,proces,procept,izolovaný a generický model,budování schémat matematických pojmů |
Klíčová slova anglicky: | mathematical substantial environment,Stepping and Staircase environments,number as an operator,number as an address,understanding of negative number,concept,process,procept,isolated and generic model,building of schemas of mathematical terms |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 30.05.2012 |
Datum zadání: | 30.05.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 30.05.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 05.06.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
Předmět: | obhajoba rigorózní práce (OSZD002) |