Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti
Název práce v češtině: Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti
Název v anglickém jazyce: Development and transformation of the workplace helpline Kladno from the beginning to the present
Klíčová slova: Telefonická krizová intervence, vývoj týmu, management, etický kodex, anonymita, standardy kvality, aktivní naslouchání, supervize, intervize
Klíčová slova anglicky: Telephone crisis intervention, team development, management, code of ethics, anonymity, quality standards, active listening, supervision, intervision
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální práce (21-KSOCP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Daniela Vodáčková
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.05.2012
Datum zadání: 24.05.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 28.08.2012
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 09:30
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Olga Havránková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce „Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno“ se zabývá v teoretické části tématem telefonické krizové intervence. V další části rozebírá etapy vývoje pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti. Dále se zabývá týmovým životem pracovníků včetně jejich motivací k práci na lince důvěry. Důležitou součástí práce je pohled na problémy pracoviště a na to, co pracoviště posiluje.
Osnova
1. Teoretická část : Sociální služba linka důvěry
2. Etapy vývoje pracoviště : linka důvěry Kladno
3. Týmový život pracovníků
4. Genogram současných i bývalých pracovníků
5. Problémy pracoviště
6. Co tým a pracoviště posiluje
Závěr
Seznam odborné literatury
Kolektiv autorů : Telefonická krizová intervence, Remedium, Praha 1999
Daniela Vodáčková a kol. : Krizová intervence, Portál, Praha 2002
Jaro Křivohlavý : Povídej, naslouchám, Návrat, Praha 1993
Eva Bedrnová-Ivan Nový : Psychologie a sociologie řízení, Management Press, Praha 2002
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK