Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti
Název práce v češtině: | Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Development and transformation of the workplace helpline Kladno from the beginning to the present |
Klíčová slova: | Telefonická krizová intervence, vývoj týmu, management, etický kodex, anonymita, standardy kvality, aktivní naslouchání, supervize, intervize |
Klíčová slova anglicky: | Telephone crisis intervention, team development, management, code of ethics, anonymity, quality standards, active listening, supervision, intervision |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální práce (21-KSOCP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Daniela Vodáčková |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.05.2012 |
Datum zadání: | 24.05.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 28.08.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2014 09:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2014 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Olga Havránková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce „Vývoj a proměna pracoviště linky důvěry Kladno“ se zabývá v teoretické části tématem telefonické krizové intervence. V další části rozebírá etapy vývoje pracoviště linky důvěry Kladno od počátku do současnosti. Dále se zabývá týmovým životem pracovníků včetně jejich motivací k práci na lince důvěry. Důležitou součástí práce je pohled na problémy pracoviště a na to, co pracoviště posiluje. Osnova 1. Teoretická část : Sociální služba linka důvěry 2. Etapy vývoje pracoviště : linka důvěry Kladno 3. Týmový život pracovníků 4. Genogram současných i bývalých pracovníků 5. Problémy pracoviště 6. Co tým a pracoviště posiluje Závěr |
Seznam odborné literatury |
Kolektiv autorů : Telefonická krizová intervence, Remedium, Praha 1999 Daniela Vodáčková a kol. : Krizová intervence, Portál, Praha 2002 Jaro Křivohlavý : Povídej, naslouchám, Návrat, Praha 1993 Eva Bedrnová-Ivan Nový : Psychologie a sociologie řízení, Management Press, Praha 2002 |