Studijní styly studentů středních škol
Název práce v češtině: | Studijní styly studentů středních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Learning Styles of Students of Secondary Schools |
Klíčová slova: | studijní styl, kognitivní styl, studenti, studenti středních odborných škol, práce se studijním stylem, náprava studijního stylu |
Klíčová slova anglicky: | learning style, cognitive style, students, students of secondary vocational schools, work with learning style, change of learning style |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Hana Krykorková, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 10.05.2012 |
Datum zadání: | 10.05.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 05.03.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2013 09:20 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.05.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 24.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Mgr. Ivana Tvrzová |
Zásady pro vypracování |
Práce se zabývá teoretickou analýzou pojmu studijní a učební styl s interpretací jednoho s blízkých pojmů, jako je kognitivní styl. Následuje výzkumná studie se záměrem určení převažujícího studijního stylu na středních školách a návrh následné práce se studijním stylem a výsledky výzkumu v konkrétních podmínkách. |
Seznam odborné literatury |
MAREŠ, Jiří. Styly učení žáků a studentů. 1. vyd. Praha: Portál, 1998, 239 s. ISBN 80-7178-246-7. FISHER, Robert. Učíme děti myslet a učit se: praktický průvodce strategiemi vyučování. 2. vyd. Praha: Portál, 2004, 172 s. ISBN 80-7178-966-6. SOVÁK, Miloš. Učení nemusí být mučení. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1990, 116 s. ISBN 80-04-24306-1. DUNNOVÁ, Rita, Kenneth DUNN a Gary E PRICE. Dotazník stylu učení: dotazník zjišťující, jak se žáci 3. až12. ročníku školní docházky nejraději učí. 1. vyd. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2004, 77 s. SADLER-SMITH, Eugene a Carol EVANS. Learning styles in education and training. Bradford, England: Emerald Group Publishing, c2006, 129 p. STERNBERG, R a Li-fang ZHANG. Perspectives on thinking, learning, and cognitive styles. 1st ed. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, 2001, x, 276 s. ISBN 0-8058-3431-1. |